Cum sa inveti scrierea SEO eficienta

Nu Rata

Odata cu cresterea internetului, intregul proces de cumparare a consumatorilor s-a schimbat – fortand scrierea SEO in prim-planul strategiei de marketing de continut. Se estimeaza ca 67% din calatoria clientilor are loc acum digital, 81% dintre cumparatori si 94% dintre cumparatorii B2B spunand ca efectueaza cercetari pe internet inainte de a cumpara un produs. Clientii folosesc internetul pentru a afla despre marci, produse si servicii pe care le-ar putea folosi. Ei compara optiunile si invata despre diferitele solutii potentiale la problemele lor. Companiile sa aiba succes cu acesti clienti digitali, trebuie sa aiba o prezenta online puternica.

Numai prin faptul ca sunt vizibili in canalele pe care clientii le folosesc pentru a cauta – cum ar fi cautarea organica sau retelele sociale – marcile au capacitatea de a se stabili in fata potentialilor. Ei vor putea apoi sa se prezinte drept lider de renume al industriei de la care consumatorii ar trebui sa faca o achizitie. Scrierea SEO este o mare parte a dezvoltarii acestei reputatii importante si a acoperirii marcii. Scrierea puternica poate ajuta organizatiile sa-si imbunatateasca clasarea in cadrul algoritmilor de cautare, fiind totodata captivante pentru cititori pentru a incuraja partajarea si interactiunea.

Ce este scrierea SEO eficienta?

Cand te asezi pentru a dezvolta o bucata eficienta de continut textual, vrei sa scrii ceva care ofera valoare imediata pentru cititor. Nu ar trebui sa fie doar o regurgitare a tuturor celorlalte lucruri de pe web. Doriti sa adaugati propria experienta si punctul de vedere, astfel incat cititorii sa aiba un motiv sa revina la dvs. special pentru a afla mai multe.

Scrierea ta ar trebui sa te ajute sa te stabilesti ca lider de incredere in nisa ta. Ar trebui sa demonstrati o perspectiva aprofundata asupra subiectelor blogului care conteaza cel mai mult pentru publicul vizat, astfel incat sa puteti fi acolo pentru a raspunde la intrebarile lor si a le raspunde nevoilor. In acelasi timp, continutul tau trebuie dezvoltat tinand cont de algoritmii motoarelor de cautare.

Piesa trebuie sa comunice in mod clar motorului de cautare tema si valoarea materialului dvs. Google va cauta sa inteleaga cum se incadreaza piesa dvs. in ecosistemul digital extins, precum si unde se incadreaza in site-ul dvs. Acest lucru va oferi indicii si informatii despre unde sa fie afisat in SERP-uri si pentru ce interogari. Aceasta inseamna sa plasati cuvinte cheie atent selectate, cercetate cu atentie in anumite zone, sa acordati atentie structurii site-ului dvs. si sa va acordati timp pentru a echilibra continutul cu eforturile dvs. de SEO .

Strategia ta de scriere SEO trebuie sa fie atenta la comunicarea eficienta atat cu publicul tinta, cat si cu algoritmul de cautare.

Cum dezvolt o scriere SEO eficienta?

  • Pasul 1: Stabiliti scopul pe care doriti sa-l atingeti cu aceasta piesa speciala.

Nu veti putea sa scrieti si sa implicati in mod eficient clientii potentiali daca nu stiti exact ce doriti sa realizati cu un anumit continut. Ar trebui sa va uitati la schita clientilor dvs. ideali si a calatoriilor lor catre cumparatori si sa stiti cum doriti ca acest anumit continut sa se potriveasca in acel canal. De exemplu, aceasta bucata de continut va fi o piesa de final de canal care incurajeaza oamenii sa faca o achizitie? S-ar putea sa aiba mai multe mentiuni despre produse si comparatii despre motivul pentru care marca dvs. este superioara concurentilor. Pe de alta parte, daca continutul va fi pentru partea de sus a palniei, probabil ca se va concentra mai mult pe informarea despre industrie si mai putin despre compania dvs. in special.  

  • Pasul 2: Revedeti ce au scris altii despre subiect.

Avand in vedere ca producem 2,5 chintilioane de octeti de date in fiecare zi, marea majoritate a subiectelor imaginabile disponibile au fost acoperite cel putin intr-o anumita masura. Examinand ceea ce au dezvoltat site-urile cu cel mai inalt rang pentru subiectul dvs., veti avea o idee mai buna despre ceea ce doresc oamenii sa vada atunci cand cauta acest cuvant cheie. Puteti cauta modalitati de a imbunatati ceea ce a fost deja creat pentru a va maximiza potentialul clasament.

  • Pasul 3: Creati continut care sa raspunda nevoilor publicului vizat in acest moment particular al calatoriei cumparatorului.

Odata ce stii pentru cine scrii si ai o idee despre strategiile eficiente care te vor ajuta cu acest subiect, este timpul sa dezvolti continutul. Incercati sa adaugati propria perspectiva unica la continut, astfel incat clientii sa va vada ca o autoritate de incredere.  

  • Pasul 4: Asigurati-va ca oferiti profunzime si, de asemenea, faceti continutul usor de scanat.

Desi nu doriti sa faceti compromisuri cu privire la adancimea materialului dvs., este important sa faceti totusi piesa usor de scanat. Majoritatea oamenilor nu vor citi fiecare cuvant pe care il produceti individual, ei se vor uita rapid peste material pentru a vedea cat de relevant este continutul dvs. pentru nevoile lor. Vrei sa fii atent la titlurile tale si sa te asiguri ca sunt clar relevante pentru subiectul care a adus persoana pe pagina ta. De asemenea, doriti sa utilizati functii de listare, cum ar fi punctele marcatoare sau listele numerotate, pentru a face ideile dvs. usor de explorat si retinut. Numarul optim de cuvinte din pagina este acum considerat a fi in jur de 1100.  

  • Pasul 5: Creati un titlu eficient care sa atraga oamenii in materialul dvs.

Se estimeaza ca 8 din 10 persoane va vor citi titlurile, dar nu vor continua sa va citeasca continutul. Acest decalaj se datoreaza faptului ca marcile nu isi fac titlurile suficient de captivante. Titlurile lor nu atrag in mod eficient clientii si ii convinge ca acesta va fi continutul care raspunde nevoilor lor. Utilizarea cuvantului cheie in titlu va ajuta sa va comunicati relevanta. Folosirea expresiilor precum „cum se face”, titluri care indica liste sau cuvinte care, altfel, atrag cititorul, va va ajuta sa cresteti numarul de clicuri. In general, pastrati titlul in jur de 70 de caractere sau mai putin pentru a va asigura ca toate cuvintele apar in SERP-uri. Titlurile lungi care devin asemenea etichete de titlu pot determina Google sa rescrie eticheta de titlu pentru SERP.  

  • Pasul 6: Optimizati continutul cu cuvinte cheie.

Continutul dvs. ar trebui, de asemenea, optimizat cu cuvantul cheie, dar aveti grija – suprasolicitarea, cunoscuta si sub denumirea de „umplutura de cuvinte cheie” – este o practica de scriere SEO daunatoare. In schimb, urmariti sa aveti o saturatie a cuvintelor cheie in jur de unu pana la doua procente si asigurati-va ca este intotdeauna folosit in mod natural in intreaga lucrare.  

  • Pasul 7: scrieti o meta-descriere captivanta.

Desi Google a indicat ca nu scaneaza meta descrierile pentru factorii de clasare, asta nu inseamna ca aceasta caracteristica este invechita. Metadescrierile influenteaza numarul de persoane care fac clic pe din SERP-uri, deoarece ajuta la indicarea relevantei continutului tau pentru interogare. Scrierea unei meta descriere de calitate care sa invite cititorii sa intre, astfel incat acestia sa poata afla informatiile dvs. valoroase, va va imbunatati clicurile, angajamentul si persistenta si, prin urmare, rangul dvs.  

  • Pasul 8: Distribuiti continutul si masurati rezultatele.

Odata ce continutul a fost scris si optimizat, trebuie sa il distribuiti persoanelor despre care credeti ca vor fi cele mai interesate de material. Utilizati o varietate de platforme diferite, cum ar fi platformele dvs. de retele sociale si listele de e-mail pentru a ajunge la persoanele cele mai probabile sa citeasca si sa se implice in scris. Masurati-va rezultatele pe tot parcursul procesului, astfel incat sa vedeti cum raspunsul publicului dvs. se potriveste cu predictiile dvs. Folositi aceste informatii pentru a va ghida viitoarea productie de continut. Crearea unei strategii eficiente de scriere SEO si a unui proces de creare va fi piatra de temelie a imbunatatirii acoperirii marcii dvs. si a crearii unei prezente puternice de brand. Intelegerea modului de imbunatatire a scrisului va va ajuta sa va sporiti succesul in marketingul online.  

Recente