Link-urile au avut o influenta din ce in ce mai mare in imbunatatirea clasamentului in motoarele dvs. de cautare. Cu toate acestea, se pare ca importanta unui profil de backlink puternic, dar divers, a crescut, iar capacitatea de a construi rapid unul a scazut dramatic. Acolo a intervenit marketingul de influenta pentru a salva situatia.
Daca nu utilizati deja puterea marketingului de influenta in strategia dvs., sa aruncam o privire la trei moduri in care va poate stimula SEO, impreuna cu o instructie rapida despre cum sa incepeti.
Creste implicarea si vizibilitatea marcii
Exista o cantitate incredibila de zgomot pe web astazi si, daca vrei ca afacerea ta sa fie vazuta si auzita, nu poti pur si simplu sa tipi mai tare, trebuie sa iesi in evidenta. Implicarea si traficul sunt necesare pentru ca afacerea dvs. sa supravietuiasca, dar sunt necesare pentru o buna clasare.
Cu cat va implicati mai mult publicul tinta, cu atat veti genera mai mult trafic catre site-ul dvs. Influencerii sunt deja implicati in publicul lor – si daca lucrati cu ei, aveti aceeasi audienta. Ei pot face eforturi pentru acest trafic si implicare pentru a va ajuta sa aveti un avans si sa va evidentiati putin mai usor decat ati face daca ati incerca sa faceti totul pe cont propriu. Nielsen analizeaza 92% dintre oameni au incredere in recomandarile altor persoane mai mult decat in reclamele de marca – astfel incat sa ajunga la oamenii pe care publicul tau ii cunoaste (persoanele pe care ii urmaresc pe retelele sociale) poate ajuta, de asemenea, la cresterea increderii in brand. Un studiu a aratat chiar ca utilizatorii au incredere in influenti la fel de mult cat au incredere in prietenii lor personali.
Iti intareste profilul de link
Google considera calitatea profilului dvs. de link ca o parte semnificativa a modului in care determina locul in care va clasati. Profilul dvs. de link este alcatuit din backlink-urile catre site-ul dvs. web, precum si din link-urile catre care va conectati pe site-ul dvs. Un studiu de la Moz dezvaluie ca calitatea si autoritatea site-urilor care leaga catre dvs. se numara printre factorii de top. Ca atare, va trebui sa castigati link-uri de la domenii de inalta autoritate din industria/nisa dvs., dar acest lucru, desigur, nu este un lucru usor de facut.
Cand lucrati cu influenti, va cresteti sansele de a construi un profil de backlink natural mai bun pentru site-ul dvs., ceea ce va imbunatateste clasarea. Daca lucrati cu bloggeri si alti influenti cu site-ul lor, probabil ca acestia au un site pe care il detin sau au acces la mai multe site-uri web de inalta autoritate. Cand influentatorii creeaza continut si se leaga inapoi la tine, genereaza backlinkuri de inalta calitate catre site-ul tau.
Acestea fiind spuse, multe marci lucreaza cu influenti in scopuri de campanie de vanzari, pentru a crea „reclame” sau reclame pentru marca lor. Aceasta inseamna ca linkurile trebuie dezvaluite ca sponsorizate, ceea ce le poate afecta valoarea SEO. In loc sa incurajati influentatorii sa incalce regulile si sa nu dezvaluie, ati putea crea campanii bazate pe continut in jurul problemelor din industria dvs. Cand construiesc acest continut, ei pot cita site-ul dvs. ca resursa – cu conditia sa existe continut de calitate pe site-ul dvs. Acest lucru ocoleste necesitatea dezvaluirii in majoritatea cazurilor.
Pastreaza un flux constant de continut proaspat
Marketingul de continut si SEO merg mana in mana. Stim de mult timp ca Google acorda atentie prospetimii continutului tau atunci cand iti clasifica site-ul. Daca nu ti-ai actualizat blogul de trei ani, vei pierde pozitia in favoarea concurentei care se actualizeaza in mod regulat. Influencerii sunt profesionisti in crearea de continut care poate fi partajat, care atrage atentia, asa ca atunci cand lucreaza cu tine, vei obtine un flux constant de continut proaspat. Este posibil sa nu puteti utiliza tot acel continut de pe site-ul/blogul dvs., dar veti avea o multime de lucruri de inclus in retelele de socializare pentru ca acesta sa functioneze fara probleme. Si asta este important si pentru Google. Cotele sociale, atat in ceea ce priveste calitatea, cat si cantitatea, este unul dintre primii noua factori de clasare.
Notiuni introductive cu Influencer Marketing
In functie de bugetul pe care il ai la dispozitie pentru a lucra cu influenti, poate fi necesar sa incepi putin si sa lucrezi cu micro-influenceri. Acestia sunt oameni cu un public mai mic, dar publicul este foarte implicat. Numarul de urmaritori singur nu ar trebui sa fie ceea ce va bazati deciziile. Daca lucrati cu un influencer cu 1 milion de urmaritori care nu sunt foarte implicati, puteti vedea rezultate mai bune cu un micro-influencer care are doar 20.000 de urmaritori foarte implicati. Acest lucru va poate ajuta sa castigati link-urile de intrare, ceea ce va poate impinge clasarea mai sus si va poate trimite mai mult trafic si conversii, oferindu-va astfel mai multi bani pentru a investi in viitoarele campanii de marketing influencer.
Exista multe platforme pentru a va ajuta sa gasiti influenti, cum ar fi Traackr si Buzzsumo. Daca, in schimb, nu ai aborda direct influentii, poti folosi agentii care functioneaza ca intermediar intre tine si influencer. Aceasta abordare poate costa mai mult si poate dura mai mult timp. In ambele cazuri, cel mai bine este sa stabilesti relatii cu influentei inainte de a le cere sa lucreze la o campanie cu tine.