miercuri, octombrie 20, 2021

Este necesara o a doua parere a unui avocat?

Must read

În timp ce mulți indivizi cer o a doua opinie după ce au primit un diagnostic medical, aceiași indivizi ezita să o facă într-un caz legal. Cu toate acestea, indivizii sunt de obicei îndreptățiți să solicite o a doua opinie de la un alt avocat.

Considerații de politică publică

O politică publică importantă este aceea de a permite persoanelor fizice să aibă acces la resursele legale în care au încredere. Aceasta include angajarea unui avocat arad în care clientul are încredere. O altă considerație importantă este posibilitatea de a încheia în mod liber un contract. Prin urmare, clienții care apeleaza la serviciile unui avocat sunt de obicei îndreptățiți să ceară altcuiva o a doua opinie.

Motive pentru a cere o a doua opinie

Există mai multe motive pentru care un client poate solicita o a doua opinie. De exemplu, un client se poate simți confuz cu privire la o anumită problemă juridică. Este posibil să nu înțeleagă pe deplin drepturile pe care le are într-o anumită situație. Clientul ar putea dori să afle despre opțiunile alternative la recomandarea avocatului său principal. Obținerea unei a doua opinii permite adesea unui client să ia decizii dintr-un punct de vedere mai informat.

Avantajele căutării unei a doua opinii

Un client care caută o opinie de la un alt avocat poate înțelege mai bine o problemă după ce primește a doua parere. Opinia poate fi confirmată de un alt profesionist în drept, oferind clientului o mai mare încredere în decizie. Alternativ, a doua opinie poate duce la dorința clientului de a merge într-o altă direcție. Dacă o firmă de avocatură nu dispune de resurse suficiente, s-ar putea să solicite taxe mai scumpe, cum ar fi angajarea de martori experți. Cu toate acestea, un avocat care oferă o a doua opinie poate explica dacă aceste cheltuieli merită costul sau vor face o diferență semnificativă în caz. Obținerea unei a doua opinii cu privire la un caz care implică daune bănești pentru o soluționare poate ajuta, de asemenea, clientul să afle dacă așteptările sale sunt conforme cu realitatea unor astfel de cazuri.

Când au clientii nevoie de o a doua opinie

În timp ce clienții au, în general, dreptul de a solicita o altă opinie, pot exista anumite situații în care avocatul lor nu oferă reprezentarea corespunzătoare. În aceste situații, cel mai adesea este recomandat ca clientul să se informeze cat mai bine pentru a face o schimbare de consilier. De exemplu, dacă avocatul dă impresia că este prea ocupat prin faptul că nu returnează apelurile telefonice, oferind răspunsuri grăbite care nu iau în considerare faptele și detaliile individuale, atunci avocatul ar putea să nu prioritizeze cazul respectiv. 

Dacă avocatul nu are foarte multă experiență in domeniu sau nu a efectuat suficiente cercetări pentru a înțelege pe deplin problemele juridice, este posibil ca acesta să nu poată oferi o reprezentare legală competentă. Un alt semn de avertizare este dacă avocatul nu a depus o plângere, răspuns la moțiuni importante. Termenele de depunere sunt respectate cu strictețe și o expirare poate duce la deteriorarea cazului clientului. Un alt semnal roșu este dacă avocatul împinge clientul la o decizie, deoarece aceasta este cea mai rapidă cale de ieșire, cum ar fi pledarea vinovată sau acceptarea unei soluții, dacă acestea nu sunt în interesul clientului.  

More articles

Latest article