Afla acum ce tipuri de exercitii fizice poti face chiar daca esti insarcinata!

Chiar daca esti insarcinata, trebuie sa fii o viitoare mamica ce are grija de corpul sau si sa iti doresti  sa arati cat mai bine.

Inainte de a incepe orice tip de exercitii fizice, mergi la medic si cere-i sfatul in legatura cu starea ta de sanatate si cea a fatului. Daca suferi de anumite boli, atunci este posibil ca medicul sa nu-ti recomande miscari fizice, ci mai mult repaus, pentru a nu pune in pericol viata viitorului tau bebelus.

Daca insa totusi medicul iti evalueaza starea de sanatate si te sfatuieste sa faci exercitii fizice, atunci noi iti recomandam cateva exercitii care nu trebuie sa lipseasca pe parcursul sarcinii pentru a te mentine in forma:

Yoga

Te ajuta sa scapi de starile de nervozitate, te relaxeaza si iti limpezeste gandurile. Exercitiile de yoga pentru viitoarele mamici  ajuta la cresterea elasticitatii si flexibilitatii ligamentelor,  ceea ce te va ajta foarte mult in perioada de travaliu. De asemenea, miscarile Yoga calmeaza durerile de pe perioada sarcinii, mai ales durerile de spate.

Exercitii Kegel

Reprezinta niste exercitii perfecte pentru pregatirea viitoarei mamici sa faca fata cu bine travaliului si nasterii normale. Este recomandat sa faci aceste exercitii zilnic, de cel putin 2 ori pe zi, mai ales daca vrei sa ai o nastere usoara pe cale naturala.

Danseaza

Dansul este un mod de relaxare atat a trupului, cat si a mintii. Te incarca de energie pozitiva si te scapa de stresul zilnic. Datorita miscarilor de dans, vei fi mai flexibila, muschii vor fi mai sculptati si vei invata sa iti recapeti echilibrul in ultimele luni de sarcina, atunci cand burtica este destul de mare. Evita sariturile, fandarile sau misarile bruste, deoarece aceste iti pot solicita peste masura picioarele si spatele.

Exercitiile tip Pilates

Iti tonifica abdomenul, muschii spatelui si ai picioarelor. Exercitiile Pilates pentru femei insacinate se fac in general in pozitie culcata sau pe o parte, pentru a nu pune pea multa presune asupra spatelui tau. Si aceste exercitii te ajuta sa depasesti mai usor travaiul si nasterea si te vei recupera mai rapid dupa ce aduci pe lume bebelusul.

Plimbari in aer liber

Plimbarile in aer liber te relaxeaza, te scapa de stres si iti oxigeneaza creierul. Mersul pe jos ajuta la circulatia sangelui si nu lasa articulatiile sa amorteasca. Indiferent de varsta sarcinii, este indicat sa te plimbi ce cate ori ai timp cate 30 de minute in aer liber.