duminică, august 1, 2021

Sex de calitate cu ajutorul meditatiei

Must read

In timp, fara inhibitii sau aparent rusinata, ai constientizat ca relatiile intime te definesc intr-un mod atat de natural, incat e sanatos sa vorbesti despre ele si sa gasesti solutiile optime pentru armonizarea lor cu sufletul tau.

In cautarea sinelui sexual, unul dintre secretele pe care vrei sa le descoperi consta in acel ceva care sa te implineasca atat sufleteste cat si fizic, acea magie care iti armonizeza simtamintele cu instinctele, pentru ca universul sa se roteasca numai in jurul fericirii tale – si nu e pacat sa cauti o forma de perfectiune in sufletul tau, poti sa fii sigura ca nu vei mania divinitatea.

Asa ca uita de romantismul fals al ciocolatei si al capsunilor, cu atat mai mult de acrobatii!

Cercetatorii in domeniu te sfatuiesc sa lasi totul pe seama gandurilor tale pentru ca (desi suna a paradox) numai constientizand (prin atentie) poti trai, intr-o inconstienta prielnica, o partida de sex cu partenerul tau.

Cercetatorii de la Universitatea din Brown au demonstrat ca femeile care au practicat meditatia – numita de unii si “lipsa de gandire” in timpul actului sexual – au raportat reactii de calmitate si excitare mult mai profunde decat inainte de inceperea cursului.

Teoria nu este neaparat una inovatoare, se stie dintotdeauna ca nu-ti poti lasa corpul sa se bucure de senzatii sau de excitare atata timp cat tu esti ocupata cu grijiile ce privesc plata intretinerii sau mintea ta este continuu invadata de temeri referitoare la modul cum arati.

“Sunt prea grasa! In pozitia asta mi se vad vergeturile! Am uitat sa imi epilez un fir de par de pe piciorul stang…”, sunt asa multe frici transformate in ganduri obsesive care nu iti dau pace.

Propria insuficienta sau ancorarea intr-un context social extern, cu responsabilitati si dead-line-uri, iti fura dreptul de a trai frumos acea parte dintr-o relatie intima care ar trebui sa merite, de fiecare data, cele mai multe aplauze.

Pentru a nu rata propria bucurie, concentreaza-ti atentia asupra catorva moduri de detasare fizica si psihica, practica meditatia spirituala cat de des poti:

Activeaza-ti starea de orgasm

Iti recomand pentru eliminarea stresului, anxietatii, inlaturarea depresiei si sporirea imunitatii, meditatia spirituala.

Practica ce isi are originile in traditia budista, meditatia spirituala consta in focusarea gandirii strict pe ceea ce se intampla in momentul respectiv, urmarind respiratia.

Dupa o perioada mai mare de practica, meditatia budista activeaza o regiune din creier asociata cu senzatii fizice si emotionale, fiind un real sprijin pentru atingerea starilor de orgasm.

In ceea ce priveste meditatia, conteaza mai mult regularitatea si nu neaparat cantitatea: 20 de minute dedicate pe zi este suficient, chiar si impartite in doua etape de cate 10 minute.

Urmareste-ti respiratia

Respiratia, desi aparent de o simplitate primitiva, controleaza si mentine intr-un sistem unitar mintea si trupul.

Ca sa ramai atent la ceea ce conteaza in prezent, fara judecati inutile, trebuie doar sa te proiectezi undeva dincolo de timp si sa acorzi atentie respiratiei.

Observa atent circuitul respiratiei: senzatia de aer care trece prin narile tale pana in jos, in piept si burta si simte cum acestea se dilata in timp ce inhalezi, iar apoi expira.

Asa vei trai constienta o experienta care tine exclusiv de ceea ce inseamna organismul tau…

Indeparteaza factori care iti atrag atentia si refocuseaza-te

Este benefic sa iti incepi mini-sedinta de meditatie dimineata: inainte ignora orice iti poate distrage atentia: televizor, internet, telefon, bea-ti cafeaua daca face parte din ritualul tau de trezire, dupa care, concentreza-te asupra organismului tau.

Nu te panica daca nu poti intra de la inceput in starea de meditatie, este normal tocmai pentru ca este momentul in care creierul tau sufera schimbari.

Pentru a inlatura si grija timpului, cel mai bine ar fi sa iti programezi ceasul pentru a te anunta cand trebuie sa inchei sedinta.

Acorda-ti timp pentru meditatie oriunde

Nu transforma meditatia intr-un exercitiu formal, imprieteneste-te cu ideea ca face parte din organismul tau si, oriunde simti nevoia spontana de putina relaxare, ofera-ti 10 minute pentru un repaus.

Odata ce ai invatat pasii catre o meditatie corecta, detasarea trebuie sa vina de la sine in momentele in care constati ca ai parasit zona de echilibru.

Educa-ti creierul asa incat sa se opreasca din haotica fuga prin viata pentru a incepe efectiv sa o traiasca; a fi pe autopilot este cel mai mare dusman impotriva sexului de buna calitate.

Scanarea corpului

Poti inlocui atentia asupra respiratiei cu scanarea atenta a corpului tau: devin-o – usor, calm – constienta de diferite parti ale corpului tau.

Cu cat esti mai lucida in relatia cu organismul tau, cunoscandu-ti bine fiecare parte, cu atat mai mult vei reusi sa te conectezi la o partida de sex desavarsita.

Pastreaza-ti starea de meditatie si in timpul actului sexual

Focuseaza-ti atentia asupra senzatiilor pe care le traiesti, fara critici, fara judecati de valoare, cu blandete.

Mai mult, nu accepta presiunea atingerii starii de orgasm, din contra, gandeste-te cu ochii mintii la corpul partenerului si atinge-i incet fiecare parte cu varful degetelor.

More articles

Latest article