Intrucat update-urile Google se schimba mereu si gama de servicii SEO arata mereu altfel, astazi ne axam pe ceea ce aduce 2019 in acest domeniu.
Agentia de servicii SEO Mogu detine clienti in multe industrii si domenii, ceea ce inseamna ca suntem mereu atenti la schimbarile care apar in SEO. Astazi va impartasim din research-ul nostru legat de cum se modifica lumea SEO in 2019.
Planificarea si oferta de servicii SEO se schimba in functie de schimbarile Google. Intrucat gandim mereu strategii noi, suntem fortati sa fim mereu in contact cu tot ce inseamna mediul digital. In 2018, algoritmii Google legati de search ranking s-au schimbat. S-a pus accentul nu pe ce si-au dorit ownerii de site sau de business, insa pe ce si-au dorit utilizatorii. Indexarile crescute de pe mobil arata ca impactul tehnologiei este mare asupra comportamentului uman, si pe masura ce userii acceseaza platformele online de pe telefon, si continutul se optimizeaza asa incat sa fie mobile-friendly.
Se dezvolta foarte multa gama de servicii SEO si continut dinamic, prietenos cu device-urile mobile. Si in 2019 se va pune accentul pe servicii SEO pentru site si pe content optimizat. Intelegem din ce in ce mai bine cum interactioneaza oamenii online si putem trasa cateva componente-cheie pentru anul acesta.
Servicii SEO importante in 2019
· Servicii SEO mobile
Cresterea accesibilitatii de pe device-urile mobile nu a fost trecuta cu vederea de catre Google, care pune accent pe indexarea de pe mobil. Astfel o pagina de site accesata de pe mobil este mai bine indexata, este luata in ranking systems si in robotii crawling. Site-urile ce ofera doua versiuni de content vor continua sa fie impactate negativ in SERP si in performante. Iar marketerii si specialistii in servicii SEO trebuie sa creeze continut echivalent si pe desktop si pe mobil.
Pe masura ce paginile mobile devin primare in indexarea Google, webmasterii, specialistii SEO si marketerii ce ofera servicii SEO pentru cresterea afacerii trebuie sa se asigure ca paginile sunt bine scrise si programate si mobile-responsive. Conteaza tot mai mult performanta si viteza ce pot afecta bounce rate-ul.
· Data structurata
Acum motoarele de cautare, mai ales in cautarile informationale, sunt dominate de date structurate si schematice. Snippet-urile de informatii ajuta Google sa inteleaga ce content ofera o pagina si nu sa ghiceasca informatia. Astfel, este nevoie sa construiesti asa site-urile, pentru o mai buna clasificare si crestere in search. Alege deci o agentie de servicii SEO pentru acest detaliu, caci o buna structura a site-ului poate insemna crestere SERP.
· Relevanta
Daca vrei sa oferi servicii SEO relevante in 2019 ai nevoie sa pui accent pe cautare. Ce vor utilizatorii? Cauta informatii, resurse, produse? Maparea cuvintelor-cheie bazata pe istoria de cumparare a unui user este cruciala. Tocmai de aceea research-ul facut de o agentie de marketing digital, precum Mogu, poate duce la cresterea site-ului tau.
De asemenea, creste cererea pe cuvinte-cheie lungi, compuse (long-tail) care ajuta la intelgerea cunsumatorului. Cu atat mai mult, business-urile sunt nevoite sa caute subiectele relevante in industria lor. Sa inteleaga intentia de cautare in jurul anumitor subiecte, sa se asigure ca creeaza content relevant pe site. Google va indexa mai bine in continuare site-urile mamut, asa ca, pentru ownerii de afaceri mici, constructia de cuvinte-cheie relevante in nisa este vitala in gama de servicii SEO.
Nici macar nu mai este vorba despre a scrie zilnic sau cu o anumita cadenta. Acum se pune accentul pe servicii SEO pentru blog cu cel mai bun content, cea mai recenta si relevanta informatie. Relevanta este noua autoritate cand vorbim despre linkuri si servicii SEO.
· Accesibilitate
Prioritatea Google este experienta utilizatorului. Conteaza, deci, tot mai mult ce servicii SEO implementezi pe site. Eforturile de optimizare a paginii nu sunt negociabile.
Acum o agentie de promovare online stie ca a oferi servicii SEO nu mai inseamna a crea densitate de cuvinte-cheie si atat. E nevoie de impact, de data structurata, de stil de scris si continut.
Mai mult, in 2019, conteaza imaginile, filmele si chiar muzica embedata in site. Satisfactia userului pe site si bogatia in media duc la crestere si engagement iar asta ajuta si Google in ranking. Insa, chiar daca oferi servicii SEO si continut bun, accesibilitatea site-ului impacteaza rankingul in SERP.
Asadar, putem concluziona ca acestea sunt cele patru detalii pe care se construieste anul 2019 in ceea ce priveste gama de campanii SEO in mediul online.
1) Conteaza device-urile mobile!
2) Pune accent pe data structurata si content optimizat
3) Construieste servicii SEO cu research si relevanta
4) Continut si accesibilitate in campanii SEO