Dieta bazata pe proteine!

Dieta bazata pe proteine este una dintre cele mai usoare diete de tinut deoarece senzatia de foame nu exista deloc pe parcursul acesteia. Proteinele sunt substante de baza ale organismului care ajuta la buna functionare a acestuia.

Chiar daca majoritatea dietelor de azi se bazeaza pe consumul fructelor si al legumelor, aceasta dieta foloseste proteinele deoarece pentru procesarea lor se consuma cel mai mare numar de calorii si energie. Astfel, o alimentatie bogata in proteine stimuleaza metabolismul si arderile de grasimi.

Dieta asigura o slabire rapida, fara infometare si fara senzatia de slabiciune fizica. Pe timpul dietei este recomandat sa faci exercitii fizice pentru a-ti creste masa musculara. Dieta nu controleaza numarul caloriilor ingerate, insa interzice dulciurile de orice fel si alcoolul. Chiar daca rezultatele se vad dupa 3-4 saptamani, iar scaderea in greutate nu este una brusca, nu este recomandata diabeticilor si persoanelor cu probleme renale sau hepatice.

Prima etapa: se consuma foarte multe proteine (carne, lactate, oua). Se exclud complet pastele fainoase, dulciurile, paine si grasimile. Fructele si legumele se consuma in cantitati foarte mici. Se tine aceasta etapa 1-2 saptamani.

A doua etapa: se pot consuma mai multe fructe si legume fata de prima etapa. Acum se pierde cel mai mult in greutate. Aceasta etapa se tine oricat este necesar, pana la 4 saptamani.

A treia etapa: se bazeaza pe consumul de fructe si legume, impreuna cu produsele animale (proteine).

A patra etapa: se revine la o alimentatie normala, fara excese. Se poate consuma orice tip de aliment, in cantitati mici. Aceasta etapa ar trebui sa fie baza unei alimentatii sanatoase, diversificate si se mentine pe o perioada nedeterminata.