Partidul verde Partidul verde

APEL: 20 de zile de efort pentru democraţie în Hunedoara!

Oct 27th, 2010 | By | Category: Articole

APEL:

20 de zile de efort pentru democraţie în Hunedoara!

Conform calendarului electoral stabilit de guvern, candidaturile pentru colegiul nr. 3 din Hunedoara pot fi depuse până luni, 15 noiembrie, ora 24.00. Mai sunt, aşadar, 20 de zile în care pot fi strânse semnăturile necesare pentru a putea depune candidatura ca independent. După cum ştiţi, a trebuit să lupt în instanţă şi să câştig un proces la Curtea Constituţională pentru a putea candida ca independent.

La misterioasa biserică din Densuş, unică şi foarte veche (sec. XIII-XIV), construită din blocuri de piatră aduse de la Sarmizegetusa Ulpia Traiana

Este momentul unui efort amplificat şi unei susţineri crescute din partea dumneavoastră pentru a reuşi depunerea candidaturii ca independent. Orice semnătură contează şi orice sprijin financiar prin donaţii paypal ne va ajuta să ne îndeplinim obiectivul.

Formularul pentru strângerea celor 2500 de semnături de la cetăţenii cu drept de vot din Colegiul nr. 3 din Hunedoara poate fi download-at dând click aici.

Donaţii Paypal pot fi făcute aici: http://bit.ly/Donate-Remus


Colegiul nr. 3 din Hunedoara cuprinde oraşele Călan şi Haţeg şi comunele Baru, Băniţa, Boşorod, Bretea Română, Bunila, Cerbăl, Densuş, General Berthelot, Ghelari, Lelese, Lunca Cernii de Jos, Peştişu Mic, Pui, Rachitova, Râu de Mori, Sarmizegetusa, Sălaşu de Sus, Sântamaria-Orlea, Teliucu Inferior, Topliţa şi Toteşti. Am mers în ultima perioadă des în zonă şi am participat la mai multe evenimente având discuţii cu numeroşi cetăţeni. Disponibilitatea lor de a mă susţine la aceste alegeri este în permanentă creştere…

La Sarmizegetusa Ulpia Traiana

Legea electorală votată unanim de partidele parlamentare prevedea că la alegerile parţiale pot candida exclusiv membri ai partidelor deja membre ale parlamentului. Însă acea prevedere răpea cetăţenilor români un drept constituţional! Dreptul de a candida este al fiecărei persoane, nu al partidelor, lucru pe care l-am demonstrat în procesul de la Curtea Constituţională. Partidele politice nu au schimbat ele însele legea până să finalizez procesul, deşi unii lideri politici importanţi mi-au promis că o vor face… Am recâştigat acest drept, dar tot legea electorală pune şi alte bariere independenţilor. Spre exemplu, independenţii, şi doar ei, nu şi candidaţii partidelor parlamentare, trebuie să strângă un număr imens de semnături, de patru ori mai mare decât limita maximă admisă de Consiliul Europei. Aşadar, pentru a-şi păstra cu orice preţ privilegiile, încălcând drepturile fundamentale şi lovind grav în democraţie şi în pluralismul politic de care aceasta depinde, partidele actuale parlamentare şi-au construit prin legi injuste şi discriminatorii ziduri pentru a se feri de orice posibile alternative. Procesul pe care l-am câştigat la Curtea Constituţională demonstrează însă faptul că sistemul poate fi înfrânt chiar şi de către un om obişnuit. De această putere a oamenilor obişnuiţi va fi nevoie pentru a duce până la capăt acest demers şi de a putea înregistra candidatura mea ca independent.

La statuia lui Decebal din Deva

Vă invit aşadar să mă sprijiniţi în aceste 20 de zile rămase în efortul de a strânge semnăturile necesare conform detaliilor menţionate mai sus. Donaţiile paypal sunt foarte importante întrucât deocamdată dispunem de doar cca 25% din suma minimă necesară derulării campaniei. Oricât am compensat din costuri prin voluntariat sau prieteni primitori în zonă, există totuşi o serie de costuri inevitabile care ţin de deplasare, cazare, masă, comunicare pentru persoanele care participă direct la efortul nostru.

Bucureşti, 27 octombrie 2010

Remus Cernea

www.remuscernea.ro

http://www.remus-hunedoara.org/p/cum-puteti-ajuta.html

remuscernea.ro@gmail.com

0727.583.594 0753.523.002

26 comments
Leave a comment »

  1. Daca dau click pe “http://bit.ly/Donate-Remus” in articol sunt dus la o pagina de pe paypal care zice doar “Fatal Failure”. Daca copiez “http://bit.ly/Donate-Remus” direct in address bar atunci merge. E ciudat sa numiti linkul intr-ul fel, dar sa-l faceti sa mearga altundeva, mai ales cand acel altundeva inseamna “Fatal Failure”. Plus ca indirectia prin “bit.ly” nu inseamna doar un URL mai scurt, inseamna ca ai incredere in “bit.ly” sa redirecteze unde trebuie si sa nu-ti fure din donatii. Eu inca mai incerc, poate pana la urma o sa se poata dona cu usurinta.

  2. Draga Catalin, multumesc pentru semnalarea problemei. Nu stiu ce s-a intamplat de a aparut eroarea. Acum am remediat sau cel putin asa sper…

    O zi faina,

    Remus Cernea

  3. Buna ziua,

    Doresc sa iau legatura cu cineva din Miscarea Verzilor din Timisoara. Va rog sa ma indrumati.

    office@i-team.ro

    Va multumesc
    Razvan Ionele

  4. Draga Remus, am incercat si linkul in continuare nu merge (“Fatal Failure”). Ca sa te convingi incearca si tu intr-un alt browser decat cel pe care lucrezi in mod obisnuit (sau dupa ce cureti “cookie”-urile de la Paypal),

  5. Draga Catalin, iti multumesc inca o data! Eu am schimbat acum vreo doua zile si pe moment a mers link-ul. Dar ai dreptate, a aparut din nou acel Fatal Failure… Am operat acum o noua modificare la editarea textului. Sper ca acum sa fie in regula…

    Cu prietenie,

    Remus Cernea

  6. Din pacate problema e in continuare aceeasi (“Fatal Failure”). Cred ca *nu* ar trebui sa faci niciodata publice linkuri care contin un session identifier (SESSION=aLnPrzlzRqTMIp4nuT… mai multe informatii aici http://en.wikipedia.org/wiki/Session_(computer_science)#HTTP_session_token ) pentru ca in general sesiunile sunt individuale si expira dupa 10-30 minute. Cred ca cel mai bine ar fi sa folosesti codul HTML de pe pagina asta: http://www.remus-hunedoara.org/p/cum-puteti-ajuta.html care creaza un formular ascuns si apoi il trimite cand userul da click pe imagine. Asta e si sugestia PayPal pentru donatii (https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_pdn_donate_techview_outside ) doar ca pe pagina de la Hunedoara datele contului tau PayPal sunt in plus encriptate — nu stiu cu ce ajuta encriptatul asta (poate e doar ca sa-ti ascunda adresa de email de spammeri, nu stiu) dar metoda asta merge de fiecare data cand am incercat.

    La final, ca sa rezolvam si misterul linkului pe bit.ly care de asemenea functioneaza de fiecare data. Acesta redirecteaza de fapt spre https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_donations&business=remuscernea%2enet%40gmail%2ecom&lc=RO&item_name=Remus%20Cernea%20%2d%20Partidul%20Verde&item_number=Remus%2dPV%2dMartie%2d2010&currency_code=EUR&bn=PP%2dDonationsBF%3abtn_donateCC_LG%2egif%3aNonHosted
    Poti sa te convingi sigur de asta daca mergi la http://bit.ly/Donate-Remus+ (observa plusul de la sfarsit). De fapt toata informatia din formul ala este acum pusa intr-un singur URL. Faptul care provoaca probabil confuzii este ca imediat ce dai click pe acest URL PayPal va prelua datele si va crea instantaneu o sesiune doar pentru tine. Daca iei linkul aratat in acel moment de browser nu faci nimic altceva decat sa (incerci sa) distribui sesiunea aia si altora, ceea ce desigur ca nu merge — si sunt motive intemeiate de ce PayPal nu te lasa, altfel contul tau de PayPal ar putea fi compromis.

    Toate cele bune,
    Catalin

  7. am păţit şi eu o dată cu linkul, a doua oară a mers. nu cred că are legătură cu linkul în sine ci cu serverul de paypal.

    multă baftă în continuare.

  8. acum merge… Bafta mare!!!

  9. [...] Chiar în aceste zile mă aflu în judeţul Hunedoara după ce am câştigat ca urmare a procesului … [...]

  10. “efort pt democratie in hunedoara”?! sa nu-mi zici ca tu ne salvezi… loooool … ai vizitat si tu judetul odata si ai impresia ca faci marea cu sarea aici?! stai baiatule in banca ta…

  11. Draga Remus,
    Se poate sa ne oferi pe larg o viziune despre programul tau in eventualitatea unei reusite in aceste alegeri?
    Mai franc, ce ai de gand sa faci?

  12. Emil, esti invidios pe Remus?! Cam asa suna mesajul tau. Nu ai de ce, cand cresti mare, daca ai sa pricepi pana atunci ce inseamna “efort pentru democratia” Romaniei sau a judetului, treci tu frumos la comanda, ca pana atunci, nu vei sta pe net la pierdut vremea, ci vei face o gramada de actiuni caritabile, vei ajuta pe alti oameni, si inca de la 18 ani, asa, ca Remus, si vei deveni cel mai bun politician roman, respectat si iubit de toti. Asta va fi multumirea ta, si nu un cont gras in banca. Iti tin pumnii sa ai curajul si efortul de munca al lui Remus si sa reusesti. “Efortul democratiei” in Hunedoara, draga Emil, nu vine din vizitarea locului. Pot sa-l vizitez si eu si nu se va intampla nimic. Nu doar ca Remus vine din partile voastre si a fost crescut de oameni care stiu foarte bine cu ce se mananca in zona, care sunt obiceiurile si nevoile din zona, traditiile si istoria locului, dar citeste-i si tu biografia sau pozitia inainte de a scrie niste propozitii! Ce ai de pierdut daca vine Remus sa va ajute, sa ne ajute pe noi toti sa scapam de minciuna asta care ne-a devenit o a doua piele? Sau e tatal tau la conducere acum si ti-a promis un job mai incolo? Refuza-l! Poti si singur! Habar nu ai ce noroc aveti voi hunedorenii ca Remus poate lupta pentru voi, veti ajunge primii oameni cu adevarat liberi in Romania! Inainte de a vedea exact ce a reusit Remus sa faca in asa timp scurt -pentru noi tinerii este un efort extraordinar, un curaj deosebit -, si faptul ca nimic nu a facut pentru el insusi, ci pentru tara asta (verifica-i si statutul, contul!), tu iti dai cu parerea… Doamne fereste sa vrea careva cu adevarat sa faca ceva bun! Nu. Avem o tara doar de dobitoci, sau cum?! Doamne fereste sa-i dam o sansa sa faca ceva bun! Suntem obisnuiti sa mancam rahat, deci de ce sa schimbam asta, de ce sa devenim liberi si sa luptam sa aibe si ceilalti sansa asta, de ce sa luptam impotriva coruptiei, a prostiei, a inumanului, intolerantei si mizeriei sufletesti? Pasivi si lalai pana se trezeste Burebista si Decebal sa ne scuture bine si sa ne ia la socoteala pentru lene si prostie. Ca pe ei ii credem, nu-i asa?!

  13. @ Dorina Köbele-Milas – Inteleg sustinerea vis-a-vis de Remus Cernea, dar hai sa nu-l transformam intr-un Mihai Viteazul al zilelor noastre, atribuindu-i un statut de “eliberator” al Tarii Romanesti, Ardealului si peste toata Tara Moldovei. Daca asta-i “pohta, ce pohteste” .

  14. Dragă Gaudemaus,

    Am avut deja o serie de declaraţii şi conferinţe de presă în privinţa direcţiilor generale de acţiune… Poţi găsi pe net destul de multe materiale pe tema candidaturii mele în Hunedoara, inclusiv pe site-ul meu. E suficient sa dai un search pe google cu Remus Cernea Hunedoara si vei gasi multe materiale. De exemplu:
    http://www.jurnalul.ro/stire-politic/mariana-campeanu-si-remus-cernea-candidati-in-colegiul-nr-3-hunedoara-556644.html

    http://www.mesagerulhunedorean.ro/remus-cernea-si-solutia-minune

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7740851-remus-cernea-candideaza-pentru-fotoliu-deputat-campaniile-electorale-ofera-scara-larga-bunuri-mese-restaurant-bautura-oamenilor-pentru-cumpara-votul.htm

    http://www.romanianoua.ro/video-exclusiv-remus-cernea-se-intoarce-acasa-ca-sa-fie-deputat-de-hunedoara/2010/09/29

    http://www.mesagerulhunedorean.ro/primul-candidat-pentru-postul-de-deputat-din-tara-hategului

    În mare, din lucrurile pe care le-am spus şi promovat în ultimul an de când am intrat în politică cred se poate intui ce am în vedere să fac ca politician şi ca parlamentar. Cât priveşte detaliile legate de alegerile din Colegiul nr. 3 acestea vor fi dezvaluite în perioada campaniei electorale. Legea electorală prevede că doar în perioada campaniei electorale poţi promova un program politic electoral.

    Nu candidez pentru a-mi afce o “pohtă” aşa cum scrii, ci pentru a face în primul rând un gest civic, necesar cred pentru fragila democraţie din România. Probabil ştii, dar până recent era imposibil ca în România să poată candida şi independenţi la astfel de alegeri. A trebuit să iniţiez şi să câştig un proces la Curtea Constituţională pentru ca acest drept să fie recâştigat:
    http://remuscernea.ro/2010/04/succes-la-curtea-constitutionala-privind-candidatura-independenta/

    Acum, însă, suntem în faza prealabilă şi absolut obligatorie a strângerii semnăturilor necesare. De succesul în privinţa strângerii celor 2500 de semnături depinde intrarea mea în competiţia electorală propriu-zisă. Apelul meu priveşte deocamdată această fază…

    Cât priveşte transformarea mea în Mihai Viteazu, iau ce ai scris ca pe “un fel de glumă”… M-aş bucura să văd însă în România (aşa cum văd în alte ţări care se mişcă totuşi într-o direcţie) abordări mult mai orientate spre a face ceva şi a pune umărul la un efort, decât cel gratuit de a ironiza munca altora… Te asigur că efortul pe care îl fac este unul deosebit de intens şi că tratez această campanie cu maximă seriozitate. Timpul nu îmi permite însă să intru în dialog prea des pe internet cu cei care îmi adresează întrebări sau îmi oferă sugestii şi sprijin. Crezi că este prea mult dacă am pretenţia unui minim respect sau măcar a unei minime prezumţii de nevinovăţie? Cuvintele sunt uşor de mânuit şi primesc foarte des tot felul de mesaje ironice sau injurioase. M-am obişnuit de mulţi ani cu ele dar nu pot să nu constat că societatea noastră este marcată puternic de o serie de maladii sociale grave ale căror simptome pot fi întrezărite şi în nenumăratele mesaje pe care le primesc… Voi scrie despre asta mai pe larg când o să îmi fac puţin timp…

    Îţi doresc o zi faină…

    Remus Cernea

  15. Draga… Gaudemaus?…

    un pic de curaj nu strica, daca vrei sa-mi spui ceva, spune-mi cum te cheama, la final de exercitiu scris. In spatele unei Gaudemäuselein as scrie si eu o gramada!

    Nu m-am gandit niciodata la o astfel de asociere cu Mihai Viteazu. Dar e interesant! Pentru mine, personal, Remus este un om grozav al zilelor de azi. Daca gasesti tu un politician mai onest, mai cu bun simt, si care sa ne apere si sa ne castige drepturile cu adevarat (vezi dreptul de a candida ca independent – adica nu doar cei de la putere au dreptul sa candideze, ci si noi, oricare dintre noi, tu, eu – cool, nu?!), da-mi de veste.

    Si daca intelegi sustinerea mea, asa cum scrii, care e problema ta, incat sa incerci sa ma pui ironic la punct, sa-mi arati ‘unde mi-ar fi locul’ – adica printre cei pasivi, sau printre cei care-si spun Mickey Mouse si-mi ‘transmit’ pana unde am ‘voie’ sa ma exprim. Patosul cu care scriu? Sa nu scriu nimic, sa tac, cu ochii plini de mirare si respect din spatele monitorului, sau cum? sorry, no way.

    numai bine, Gaudemäuselein

  16. Imi cer scuze ca am uitat sa ma semnez, am o zi mai dificila. Eu sunt Dumitriu Alexandru. Si nu, nu vreau sa “te pun la punct” sau sa iti arat unde iti este “locul”, dar cred ca in toate trebuie sa existe un echilibru, o luciditate si o traiectorie logica. Si consider ca din cauza “patosului”, a exagerarii si a sentimentalismelor tara asta este unde este. Pentru ca nu luam decizii rationale ci sentimentale. Vezi guvernarea de acum sau alte exemple din istoria acestei tari. Eu nu am sustinut ca Remus Cernea este nici bun, dar nici rau. Iar vis-a-vis de politicieni, cred ca esti putin superficiala si te grabesti sa judeci mai repede decat trebuie. Sunt cateva sute de oameni acolo, nu se poate ca toti sa fie niste jigodii, nici matematic si nici in alt fel. De aceea cred ca generalizarea ta este eronata. Sper sa intelegi ca ceea ce am zis anterior cat si acum, nu este de fel, un afront la adresa ta sau la adresa convingerilor tale sociale, politice, religioase, etc.
    Cu stima,
    Dumitriu Alexandru

  17. Draga Remus,
    Iti multumesc pentru timpul acordat raspunsului pe care il asteptam. De asemenea stii ca noi doi am mai avut niste discutii mai mult sau mai putin contradictorii. Repet si acum ce am spus atunci: incerc sa imi dau seama care este planul tau, ce poti face, cat de departe poti merge ca sa fiu sigur ca in momentul in care ai fost votat nu ai sa faci si tu parte din aceasta clica existenta acum. Exista un vechi proverb care spune ca “Daca vrei sa cunosti pe cineva cu adevarat, da-i pe mana puterea.” Fa-ma sceptic, Toma necredinciosul, dar consider ca in aceasta lupta doar cei puternici supravietuiesc. De asemenea nici nu te ironizez pentru a te discredita, doar ca mi s-a parut exagerata afirmatia d-nei Dorina Köbele-Milas, iar eu am o maniera mai ironica, sau mai plastica de exprimare. Prin asta nu inseamna ca vreau sa daunez cuiva ci doar exprim prin metafore, epitete, etc ceea ce am de spus. Respectul meu il ai in aceeasi masura in care il are orice cetatean al acestei tari. Eram curios deoarece am vazut foarte multe motive pentru care doresti sa candidezi, dar prea putine solutii la acele probleme exprimate pe site-ul tau. Si de obicei noi romanii, suntem buni in a gasi probleme, mai rau insa stam la capitolul rezolvat. Si poate pentru prima oara vreau sa primesc un raspuns clar: “Domn’le eu o sa fac asta, asta si cu asta. Daca se mai poate mai facem si altceva”. Dar probabil ca sunt utopic pentru ca politica inseamna practic o ambiguitate. Si intradevar ai dreptate cu multe lucruri ce se intampla in tara asta, noi “restul” nu suntem nici orbi, nici prosti. Dar eu cel putin pentru prima data am asteptat concretul. Ma gandeam ca poate sa vina de la tine.
    Cu stima si respect,
    Dumitriu Alexandru

  18. Multumesc pentru raspuns, pentru nume…

    insa in continuare scrii cu ironie, ca si cum eu nu as sfida echilibrul, luciditatea si traiectoria logica a lucrurilor… incerci, din nou, sa subliniezi o ‘lipsa’ in spusele mele, sa ma discreditezi. Trebuie sa zambesc.

    Intelegem notiunea de patos in mod diferit, si ne referim la diferite nuante ale termenului. Eu nu il vad ca pe o boala, nici ca pe un sentimentalism, cum scrii tu. Sentimentalismul este “Tendinta de a exagera rolul si valoarea sentimentelor, de a aprecia lucrurile (numai) din punct de vedere afectiv sau de a da in mod obisnuit precadere acestui criteriu” (dex), iar patosul este ” insufletire pasionata; avânt, entuziasm.” (dex)

    Consider ca tara e condusa prost pentru ca nu e condusa cu inima, sau cu patos (entuziasm si avant), sau cu bun simt, ci e condusa din ratiunea perfida de a castiga bani, putere si renume. Nu am generalizat, ci te-am rugat sa-mi dai de veste daca cunosti si alti politicieni onesti de calibrul lui Remus. Eu nu stiu, nu cunosc, efectiv, alte nume. Pana acum nici un alt om politic nu mi-a castigat mie dreptul de cetatean de a candida independent… Nu vad unde e generalizarea. Matematic vorbind.

    numai bine,
    Dorina Köbele-Milas

  19. *ca si cum as sfida (1 propozitie – initial scrisesem – ca si cum nu as respecta echilibrul lucrurilor, dar mi s-a parut prea pompos :) , de accea un ‘nu’ in plus, scuze)

  20. Dragă Alexandru, eu fac foarte multe lucruri concrete…
    Dacă priveşti la ce am facut până acum vei vedea că am multe reuşite cât se poate de concrete şi de regulă sunt lucruri pe care mai nimeni nu s-a încumetat să le facă. În ultimii 13 ani am înregistrat numeroase premiere atât în activitatea civică, cât şi în cea politică.

    Toată implicarea mea politică vizează împlinirea unor scopuri pragmatice. Nu e cazul să o spun eu – însă până la urmă politica presupune şi faptul de a vorbi despre ceea ce fac – dar atunci când îmi fixez obiective şi task-uri de regulă le duc până la capăt şi reuşesc să obţin ceea ce îmi propun.
    De câteva ori am dovedit că pot să înving “sistemul” abuziv şi nedemocratic din România “cu mâinile goale” şi cu suficientă determinare. Doar şi pentru acest lucru cred că ar trebui să fiu sprijinit şi votat, dincolo de alte detalii. Am demonstrat în repetate rânduri că pot lupta împotriva unor abuzuri comise de autorităţile române. Aşadar pot fi multe chestiuni punctuale unde implicarea mea poate înclina balanţa. De la caz la caz îmi propun obiective pe care – repet – dacă îmi vei urmări activitatea vei vedea că le duc până la capăt, de regulă. Excepţiile sunt rare şi ţin de întâmpinarea unor dificultăţi obiective insurmontabile.
    În campania prezidenţială am prezentat, spre exemplu, în 10 puncte, direcţiile generale ale activităţii mele ca posibil preşedinte al României:
    http://remuscernea.ro/2009/10/10-angajamente-ale-lui-remus-cernea-ca-presedinte-al-romaniei/

    În privinţa alegerilor parţiale din Hunedoara, programul pe care îl aştepţi va fi prezentat în campania electorală care va începe în 20 noiembrie. Până atunci (aproape) toată energia mea este concentrată pe efortul de a strânge semnăturile necesare pentru a putea candida. Mai întâi trebuie împlinit acest obiectiv şi apoi vom vorbi şi despre programul electoral. Dar pentru a ajunge la pasul 2 trebuie să îl faci pe primul…

    Dacă mă poţi ajuta cumva pentru a reuşi în acest prim pas, îţi mulţumesc anticipat. O poţi face într-una dintre căile menţionate mai sus în acest articol. Din păcate resursele mele de timp sunt acum foarte limitate pentru a continua acum dialogul. Sper că lucrurile pe care le-am precizat clarifică o serie de teme…

    O seară faină,

    Remus Cernea

  21. Patos, pasiune, entuziasm, s.a.md. Eu nu am spus ca tara este condusa cu patos sau cu inima, eu am spus ca alegem cu inima, vezi conducerea tarii de astazi. Adica vezi ce au votat romanii si de ce. Pentru ca au fost castigati sentimental si nu rational cu o logica politica clara. Ci pentru ca nenea Basescu a fost mai simpatic si mai de-al casei decat ceilalti candidati. De aceea trebuie sa alegem rational, oameni care pot face ceva si mai ales se pricep sa faca. Sa renuntam sa mai credem ca toti stim politica, dar la noi exista conceptul ca la fotbal, politica si reparat Dacii in fata blocului se pricepe oricine. Simt in fiecare zi ca recitesc Morometii, unde fiecare isi dadea cu parerea, dar majoritatea habar nu au ce inseamna guvern, parlament, camera senatului, camera deputatilor. Romanii NU cunosc politica si sustin ca NU stiu sa faca politica. De aceea consider ca romanii n-ar trebui sa fie lasati sa voteze pentru ca majoritatea o fac in necunostinta de cauza. 40% din populatia tarii cu drept de vot habar nu are ce e aia politica, iar la auzul indemnului “crestem pensia, marim salariile, dam cizme gratis” s-au dus si au pus stampila pe foaie. Populatia acestei tari nu este inca educata in exercitiul democratic al votului. Nu s-a facut destula Educatie Civica in scoli.

  22. PS: Macar cei care au sub 8 cls. sa nu mai fie lasati sa voteze.

    Cu stima si respect,
    Dumitriu Alexandru

  23. Draga Remus,
    Asa se mai inclina balanta nitel, desi un site frumos si eco pot face si eu. Dar cum nu l-am facut, macar tu ai un inceput. Ai un link cu un formular online de preluat semnaturi? Il pot promova pe blogul meu. Am in jur de 350 vizite unice in fiecare zi.

    Cu stima si respect,
    Dumitiriu Alexandru

    PS: Nu am avut timp sa citesc tot site-ul sa vad daca este vreun link acolo.

  24. Link-ul pentru semnaturi este aici:
    http://www.box.net/shared/blbtxlaqqz

    Pot semna doar cei din următoarele localităţi:
    Colegiul nr. 3 din Hunedoara cuprinde oraşele Călan şi Haţeg şi comunele Baru, Băniţa, Boşorod, Bretea Română, Bunila, Cerbăl, Densuş, General Berthelot, Ghelari, Lelese, Lunca Cernii de Jos, Peştişu Mic, Pui, Rachitova, Râu de Mori, Sarmizegetusa, Sălaşu de Sus, Sântamaria-Orlea, Teliucu Inferior, Topliţa şi Toteşti.

    Cine va strânge semnături va trebui să mă contacteze la 0727.583.594
    Data limită este 15 noiembrie ora 18.00 pentru a primi semnăturile.

    O seară faină şi mulţumesc,

    Remus Cernea

  25. Sunt in multe privinte de acord cu tine Dumitriu Alexandru, mai ales in ceea ce priveste educarea/ educatia. Nu sunt insa de acord cu interzicerea dreptului de vot, nici macar in gluma, a nimanui. Exista atatia prosti/ neinstruiti cu facultate, care nici macar nu realizeaza cand fac o discriminare sau nu, cand o replica de-a lor e rasista sau nu…

    NU l-am votat pe Basescu. pe mine un tip care bate copii nu ma va convinge de nimic altceva decat de neputinta. Eu l-am votat pe Remus prima oara si am refuzat votul a doua oara. Ambele ‘optiuni’ din turul 2 mi s-au parut o gluma proasta.

    cred ca e important sa facem ceva sa nu mai ajungem in aceeasi ipostaza. A lupta pt. a avea un candidat care sa ne apere drepturile, un candidat pe care sa-l privim cu respect si incredere. Un om tanar, neatins de coruptie, un om pe mana caruia sa nu ne fie teama sa mergem inainte. Sa nu ne fie teama de schimbare. Mie mi-e rusine de cine ne conduce acum tara. Asta spune cine suntem. Si e doar vina noastra. Pentru ca noi am lasat sa se ajunga aici. Pentru ca nu am iesit in strada si nu am protestat cu adevarat pentru libertatea noastra. Pentru ca ne-am obisnuit sa dam din umeri atunci cand Romaniei nu-i merge bine. Important e sa avem noi sambata libera sa mergem la mancat de mici si bere. Pentru ca vine un om ca Remus, si in loc sa-l sustinem, ii punem bete in roate… de ce ar fi el mai bun ca noi, nu-i asa? Uite un idealist. Ce vrea si el? Ei bine, Remus ne-a aratat ca poate sa faca mult mai mult si mult mai concret decat sa viseze la o Romanie mai buna. Da, cred ca este mai bun ca noi. Trebuie sa recunosc asta. Eu nu as fi in stare sa lupt pentru un popor, pentru oameni pe care nu-i cunosc, de dragul adevarului, de dragul democratiei. Sa le arat coruptilor ca se poate si altfel.

    Dar e Remus pe care il pot sustine sa ma ajute el sa-mi ating telul. Un om inteligent, bun, serios si curajos, in care am incredere ca poate sa faca pentru mine, ceea ce eu singura, ca simplu cetatean roman, nu pot.

    numai bine, dorina

  26. [...] Candidat independent la alegerile parţiale din Colegiul nr. 3 Hunedoara [...]

Leave Comment